Article épinglé

Index - Meneger

Pedennoù -  Prières : Me ho salud Mari (Je vous salue Marie) Hon Tad (Notre Père) Pedennoù gant pouez-mouezh Bro Dreger - Prières avec l&#...

lundi 24 octobre 2022

Beilhadeg pediñ kentañ e saint Brieg - Première veillée de prière à Saint Brieuc

 Un degad e oamp d'an 22 a viz Here o pediñ e brezhoneg asambles.

Nous étions une dizaine le 22 octobre à prier ensemble en breton.




Evit en darvoud aozet nemet pemp deiz araok, ne oa ket fall. 
Pour un évènement organisé seulement cinq jours avant, ce n'était pas mal. 

Aviel hon Aotrou evel sant Vaze, XVIII : 

"(19) Lavaret a ran c’hoazh deoc’h : ma teu daou ac’hanoc’h d’en em glevet war an douar da c’houlen un dra-bennag asambles, kement-se a vezo roet dezhe gant va Zad pehini a zo en envou. (20) Rak el lec’h ma’z eus daou pe dri asamblet em anv, me a zo eno en ho c’hreiz."


Evangile de Saint Mathieu 18 :

"19 Je vous dis encore que si deux d’entre vous s’accordent sur la terre pour demander une chose quelconque, elle leur sera accordée par mon Père qui est aux cieux. 20 Car où deux ou trois sont assemblés en mon nom, je suis là au milieu d’eux !"


Goude ar pennvad se e oa bet dibabet kenderc'hel bep miz. Deiziataer da heul.
Après ce succès, il a été décidé de continuer tous les mois. Calendrier à suivre.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire